УМОВИ
проведення конкурсу
державного службовця (категорія «В») –
старшого секретаря
Артемівського міськрайонного суду Донецької області
(1 посада)
Посадові обов’язки - |
1. Організовує та забезпечує належну роботу канцелярії суду. 2. Розподіляє обов'язки між працівниками канцелярії суду, контролює виконання ними функціональних обов'язків. 3. Організовує прийом, реєстрацію та розподіл кореспонденції, що надійшла до суду. 4. Контролює ведення документів первинного обліку, номенклатурних справ. 5. Організовує роботу з обліку та зберігання судових справ, речових доказів, документів первинного обліку. 6. Здійснює контроль за направленням судових справ із скаргами, поданнями до судів вищих інстанцій. 7. Здійснює контроль за своєчасним та якісним зверненням судових рішень до виконання. 8. Організовує та контролює ведення контрольних та зведених контрольних виконавчих проваджень. 9. Забезпечує своєчасне виконання постанов про помилування. 10. Контролює відкликання виконавчих документів у разі припинення виконання. 11. Забезпечує своєчасне та якісне складання звітів судової статистики, ведення документів первинного обліку, відповідає за достовірність та своєчасність їх складання та оформлення. 12. Здійснює контроль за своєчасною здачею судових справ до канцелярії суду, проводить аналітичну роботу щодо строків здачі справ до канцелярії суду, готує відповідні пропозиції з удосконалення цієї роботи, систематично доповідає голові суду та керівникові апарату про випадки порушення термінів здачі судових справ до канцелярії суду. 13. Збирає пропозиції щодо складання номенклатури справ суду, узагальнює їх, за погодженням із керівником апарату формує номенклатуру справ суду та після погодження з відповідними архівними установами подає на затвердження голові суду. 14. Організовує підготовку та передачу до архіву суду судових справ за минулі років, провадження у яких закінчено, а також іншої документації канцелярії суду за минулі роки. 15. Уносить пропозиції до плану роботи суду з питань організації діловодства, судової статистики, контролює виконання відповідних розділів плану роботи суду. 16. Бере участь в аналітичній роботі з питань організації діловодства в суді. 17. Організовує та забезпечує належне здійснення прийому громадян працівниками канцелярії суду. 18. Веде облік та контроль за виконанням судових доручень, що надійшли з інших судів України та іноземних держав. 19. Проводить навчання з працівниками канцелярії суду. 20. Контролює ведення обліково-статистичних карток в електронному вигляді. 21. Виконує доручення голови суду та керівника апарату суду щодо організації роботи канцелярії суду.
|
Умови оплати праці |
1) посадовий оклад 2240 грн; 2) надбавка за вислугу років; 3) надбавка за ранг державного службовця; 4) премія (у разі встановлення). |
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду |
Безстроково |
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання |
1) копія паспорта громадянина України; 2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, резюме у довільній формі; 3) письмова заява, в якій повідомляється, що до особи не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та згода на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно особи відповідно до зазначеного Закону або копія довідки встановленої форми про результати такої перевірки; 4) копія (копії) документа (документів) про освіту; 5) заповнена особова картка встановленого зразка; 6) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік
Строк подання документів: 15 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційних сайтах Артемівського міськрайонного суду Донецької області, Національного агентства з питань державної служби |
Дата, час і місце проведення конкурсу |
01 лютого 2017 року, о 15 годині 00 хвилин, Артемівський міськрайонний суд Донецької області Донецька область, м.Бахмут вул.Миру, 5 |
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу |
Гончарова Олена Олександрівна (0627) 44 -52 -70 inbox@arm.dn.court.gov.ua |
Вимоги до професійної компетентності* |
||
Загальні вимоги** |
||
1 |
Освіта |
вища, не нижче ступеня бакалавра або молодшого бакалавра |
2 |
Досвід роботи |
Без вимог |
3 |
Володіння державною мовою |
вільно |
Спеціальні вимоги*** |
||
1 |
Освіта |
правознавство та\або правоохоронна діяльність |
2 |
Знання законодавства |
Конституція України, Закон України «Про державну службу» Закон України «Про запобігання корупції» Закон України «Про судоустрій і статус суддів» Інструкція з діловодства в місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, апеляційному суді Автономної республіки Крим та Вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ |
3 |
Професійні чи технічні знання |
достатній рівень користування персональним комп’ютером, відповідним програмним забезпеченням, необхідним для якісного виконання покладених завдань, правила та норми охорони праці та протипожежного захисту, гігієни праці, знання сучасних теорій і практик діловодства; ділова мова |
4 |
Спеціальний досвід роботи |
Не потребує |
5 |
Знання сучасних інформаційних технологій |
Вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку. Вільне володіння ПК, вміння користуватися оргтехнікою, знання програм Microsoft Offiсe (Word, Exсel) |
6 |
Особистісні якості |
1) відповідальність; 2) наполегливість; 3) вміння працювати з інформацією |