flag Судова влада України
Увага! Суд не здійснює правосуддя. Підсудність змінено на Дружківський міський суд Донецької області

О Г О Л О Ш Е Н Н Я!про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади державного службовця апарату суду

24 липня 2015, 15:43

 -         Секретаря суду (1 посада, тимчасово, на  період  фактичної відсутності  основного працівника  по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку, 1 посада постійно)

 

Вимоги до кандидатів на посаду секретаря судового засідання:

 

Вища освіта за спеціальністю «Правознавство» або «Правоохоронна діяльність» з освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче молодшого спеціаліста , стаж роботи  за фахом в органах судової влади або стаж робот за фахом  в інших сферах не менше 1 року, або  стаж роботи за фахом  в інших сферах не менше 2 років  у випадку навчання у вищому закладі.

 

 Вимоги до кандидатів на посаду секретаря суду:

 

Вища освіта за спеціальністю «Правознавство» або «Правоохоронна діяльність» з освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче молодшого спеціаліста , без вимог до стажу роботи

 

Для участі у конкурсі подаються документи:

-         заява про участь у конкурсі;

-         особова картка П-2ДС з додатками;

-         автобіографія;

-         копія паспорта;

-         копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру;

-         копія медичної довідки ф. 133 «о»;

-         копія диплома з додатками;

-         копія трудової книжки, завірена за місцем роботи;

-         копія військового квитка (за наявності);

-         декларація про доходи за попередній рік;

-         фотокартка розміром 4х6 см.

 

Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру, умов оплати праці, переліку питань для перевірки знань законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень, тощо, надається за телефоном ( 0627) 44-52-70 або під час особистого прийому в приміщенні суду ( кабінет № 209) щоденно з 09 до 12 години.

 

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня  виходу публікації про оголошення конкурсу.